Naujienos

PROFICIENT OPEX

Veiklos procesų vertė organizacijoje suprantama kaip rezultatas klientui naudojant pagamintus produktus arba paslaugas. Akcininko vertė – tai pagrindinis verslo tikslas, o vertė sukuriama, kai akcininkas gauna didesnį pelną investuodamas į verslą. Vartotojo vertė – tai vartotojo (kliento) požiūris ir jo suvokiama nauda, kurią jis gauna iš produkto / paslaugos, atsižvelgdamas į išlaidas (ne tik į kainą), patirtas įsigyjant produktą.

Verslo sukuriama vertė vartotojui užtikrina vartotojo ištikimybę ir garantuoja įplaukas į akcininko vertę, o akcininko vertė garantuoja nenutrūkstamas investicijas, kurios remia verslo veikimą ir tiekimo grandinės strategiją patenkinti vartotojo poreikius. Taip akcininko vertė ir vartotojo vertė viena kitą papildo. Siekdamos vartotojų ištikimybės organizacijos konkuruoja naudodamos skirtingus veiklos modelius. Lyderiaujančios bendrovės užuot konkuravusios visose srityse vienodai, susiaurina savo konkurencinį dėmesio centrą pagal šias kryptis.

VEIKLOS MEISTRIŠKUMAS (operational excellence)

PRODUKTO LYDERYSTĖ (product leader)

KLIENTO ARTUMAS (customer relationship)

Proficient OPEX

Screenshot 2020-09-17 at 14.15.08